Esosiko Kızlar dün akıntımla birlikte peçeteye pembemsi bi renk geldi ama çoook azdı o an vardı iki üç kez baktığımda yoktu. Duphaston kullanıyorum zaten ve doktorumla görüştüğümde devam ediyorsa gel dedi ama devam etmiyor hiç sizce kötü bir durum mu