

Kızlar şu 1.00 olan çok önceden olan dogum yaptıktan sonra adet olmamıştım beta degerime bakilmasini istemiştim doktor gebelik yok demişti yumurtaliklarim çalışmıyomuş baya sene geçti diğer betaysa 0.1mUL olan 31 agustos betaya bakıldı sizce artma olurmu yaaa ikiside farklı çünkü eğer gebelik olmasaydı ikiside aynı cikmazmiydi kafam karışık