Cns0624 Hem devlet hastanesi hem de özele gidiyorum. İkili testi devlette verdim. Dün özelde randevum vardı doktor baksın dedim ama hangi hastanede verdiyseniz orada çıkar dedi ben bakamam dedi. Siz görüntüleyebildiniz mi e nabızdan? Nasıl olıyor ?