seweyt engellemez. Olacağı varsa her türlü olur. Ben tayin dönemi hamile kalmışım ev taşırken. Ağır koliler kaldırdım, ağır kimyasallarla temizlik yaptım ev aşırı pis olduğu için, çelik kapı kaldırdık eşimle beraber (o ara kasığımda keskin bir sancı oldu meğer hamileymisim), 2-3 kere belki daha fazla Dolorex hap içtim, koltuk masa falan çektim kaldırdım, yatak odası dolabını kurduk beraber kapaklarını falan kaldırdım, köyde halı yıkadım, ev yaptırıyoruz ytong tuğla taşıdım 2-3 tane üst üste. Hamileliğe ihtimal vermiyorduk çünkü 2 ay falan adet olmamistim ve korunmasız ilişki sadece 2 kere falan olmuştu bu süre zarfında. Nasipte varmış rabbim nasip etmiş bu kadar ağır işin içinde çok şükür. Şuan oğlum 6 aylık oldu.