meliiola merhaba 6+6 haftalık hamileyim 12 gün önce bulantı kusmam başladı hemde çok şiddetli. Hiçbir şey yiyip içemedim su içsem çıkıyordu. Bu süreçtr 3 kere acile gittim serum takıldı sadece. En son 4. Ye acile gittiğimde idrar testi yaptılar değerler kötüydü. Vücut glikoz yerine yağ mı ne yakmaya başlamış. Hemen 3 gün yatırdılar beni. Serum verdiler baya biraz toparladım.Korkutmak için yazmadım bilinçli olunsun diye yazıyorum. Beslenme su içmen sıfırsa ihmal etme doktora gözük herşeyin fazlası zarar. Bulantı kusma elbet biraz olur ama ne yersen çıkarsa beslenme eksikliği sıkıntı oluyor su içemeyince de böbrekler cam gibi batıyor ve tehlikeye giriypr