gklp_2025 Bende de aynı durum var 31+0 bugün salı günü kontrole gittim her şey güzeldi aslında ama sanki sonrasında bi hareketler yumuşadı böyle kabarma vs elimi koyunca hissediyorum. Hıçkırık hissediyorum daha ağır hareketler belki yeri daraldığı içindir diye içimi rahatlatmak istiyorum zaten 2 gün önce kontrole gittim normaldir inşallah.