Mtluannisss Selam kızlar 26+6 da bebeğimin kilosu 970 gr dedi doktor haftasına uyumlu dedi ama sanki az gibi geldi bana sizlerin nasıldı bu haftalarda 🌸🐥
Papatyaaam1 Mtluannisss kuzum o kımıne göre degısıyor bana da 25+2 de 948 gram haftasına uyumlu demıstı ama 1 hafta önden gıdıyodu kimisinde de o haftalarda 600 lerde oluyor sonradan yukselıyor bence normal dedıyse normaldır
Mtluannisss Papatyaaam1 yaa maşallah 🤩 öncelik tabi ki sağlıklı olması da işte ister istemez insan bi sorguluyor sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah 🥹🥹
Papatyaaam1 Mtluannisss bende bazen düşünüyorum bızım haftalarımızda olanların daha fazla dıyorum acaba ben mı besleyemıyorum ama doktor herseyı yerınde dıyor saglıkla alalım kucağımıza ınsallah hepımız bebişlerimizi ❤️