Üzerinden aylar geçti ama Hala kafama takılan bir konuyu sormak istiyorum 8 haftalık hamileyken hamilelikten kaynaklı halsizliğim vardı ve doktor serum verdi. İçine b c ve avil koyuldu iki gün aldım serumu ama aldıktan sonra daha dinç hissedeceğim yerde ben iyice halsiz düşüp yarı baygın şekilde yatıyordum sonra bir arkadaşımla konuştuğumda beni çok korkuttu avil hamilelerde kullanılmıyormuş sakinleştirici ve alerjik durumlarda kullanılan bir ilaçmış hemen kestim serumu ama iki kez almış bulundum prospektüste de hamileler kullanamaz yazıyordu. Sonra doktora sordum sorun olmayacağını söyledi söyledi ama hala kafama takılıyor birde ilk 12 hafta organ gelişimi için riskli zamanlar.bu ilacı kullanan var mı daha da halsiz bırakan ilacı doktor niye yazmış olabilir bilgisi olan var mı