Kızlar merhaba 38+1’ im. Doktorum iki gün önce çatı muayenesi yaptı ve açılman yok ama yumuşaman var dedi. Bu ne demek oluyor ve o günden sonra sanki bel ağrılarım daha çok arttı biraz yürüyünce bile vuruyor fakat sonra geçiyor bir iyiyim bir kötü anlayamadım