Benim bebiş de 22. Haftadan beri gelişimi önde 1 haftayla başladık şimdi 2 hafta oldu. 32+2 yim şu an 34 te gideceğim tekrar. Kuzenimin de bebeğinin gelişimi ileride göründüğü için 37+5 te doğum yaptı bebek 3300 doğdu ama hep sabit bir doktoru da yoktu o yüzden onun takipleri çok karışıktı