maryyyt iğneyi ben vuruyordum da biri tutuyordu. Eşimden ayrı memlekette kalıyordum riskli gebelikten dolayı, sürekli yatıyordum kayinvalidemler bakıyordu görümcem tutuyordu genelde kolumu iki parmağının arasında sıkıyordu bende dik açıyla direk batırıp ne hizli ne yavaş o şekilde vuruyordum iğneden sonra da bastırıyordum pamukla sadece o kadar öyle ovalama falan yapılmaması gerekiyormuş morarma falan çok nadir oldu o da direk mor değil sarımsı şekilde oluyordu