Bebisiminannesiii Canım benimde 26. haftada bebeğin başı aşağıda dediler benimde aynı senin gibi vajinada ağrım ve aşırı sümüksü yeşil akıntım var. Erken doğum riskiymiş doktorum kesinlikle yorulmamamı sürekli yatmamı istedi bir hafta sonra kontrole gittiğimde bebeğimin tamamen aşağı inmiş olduğunu söylediler. Çok dikkatli ol ve bolca dinlen. Kendi doktorun daha gelmeyecekse başka doktorlara danış bu durumlarda progestan veriyolar zaten..