Merhaba kızlar bende elendim 🫡
Kontrol diye geldiğim gün doğum yaptım sancım çıktı nst de hiç düşmedi 80 leri buldu açılmam da varmış serum bağlandı 4 tane ama geçmedi sancım git gide arttı mecburen 22.00 da sezeryana alındım hiç hazır değildim o yüzden hala şoktayım ☺️ 2370 gram 48 cm doğdu oğlum şuan çok az oksijen desteği veriyor çocuk doktoru küveze aldı 48 saat gözetim de tutup enfeksiyonu var mı diye bakcam yoksa vercem sana dedi sabırsızlıkla bekliyorum minik bebeğimi gittim küveze gördüm uyuyordu mışıl mışıl 🥲 bize dua etmenizi istiyorum lütfen oğlumla kavusayim hemen benim enfeksiyon değerim yüksekti ameliyatta doktor ellerim yandı enfeksiyondan dedi sürekli antiniyotik alıyorum inşallah düzeleceğiz bize dua edin teyzeleri 🤍 Allah herkesi sağ salim bebegine kavuştursun 🫶