Kızlar merhaba
Dün devlet hastanesinde tüm tahlilerimi yaptırdım
Kese görünmediği icin beta takibi yapıcaz dediler tüm sonuclar cıktı beta cıkmadı 24 saati de gecti
Bu kadar sürüyormu cıkması yoksa bir sorun mu olmuştur
Başka yerde baktırsam mı sizce yarın bidaha cagırmıstı normalde kan için