sari_papatyam 09Tugba_0909 ay maşallah Allah analı babalı sağlıklı huzurlu büyütsün inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻darısı bize 🤲🏻🌸
deletedmom43191 09Tugba_0909 su gelmesine evde beklenmez su gelen bebegin enfeksiyon kapma riski artar ve kalbi yavaslar
oglussannesiiii 09Tugba_0909 suyun geldiyse 2 saat içinde hastanede olman lazım sancını bekleme canım
Oz_bebek9396 09Tugba_0909 su gelişi önemli ama enfeksiyon riskinden dolayı su gelişinde mutlaka derler hastaneye başvurun diye bence biraz göz ardı etmeyin orası artık açılıyor riskten dolayı ve bebek oksijeni için riskli diye biliyorum
Fatmet 09Tugba_0909 gözünüz aydın 🌹❤️ kendinize iyi hissedince bizimle de paylaşır mısınız doğum anınınızı. Benim de ilk Gebelm ve 37 hastayım neler gelecek başıma bilmediğim için onun merakı var