ikra17 anneyimbenaa bence bi sorun olmaz ben 32. haftadayım ama multivitaminler çok önemli özellikle magnezyum yoksa kramplardan durulmuyor 🥲 içtiğim halde yine oluyor
Gkczel anneyimbenaa 23 haftalıgım aynrn bndr multivitamin kullanıyorum aynı sizin gibi unutmazsam kahvaltıdan sonra alıyorum bazen unutabiliyorum icmeyi gün icinde alıyorum o zaman
Asteriaa gzeminn bulantı yapmasın diye doktor bana kahvaltıdan iki saat sonra iç demişti o şekilde yapıyorum ferrum hausman kullanıyorum