Pazartesi günü 37+1 oluyorum doğumu o güne planladık nst de sancılarım çıkıyordu bu hafta alacaktı doktor normalde ama ben tam 37 olalım istedim doktor sancın var eve gittiğinde suyun vs gelebilir irtibatta kalalım dedi.. Bir sorun olması şimdiye kadar ama sancılarım ara ara çok artıyor varmı o haftalarda doğum yapan anneler bir sorun oldu mu nasıl bir süreçti