Yiğit Altay çoook çok güzel bir isim bence. Soyadınıza da uyumlu ayrıca. Soyadınız uzun diye ismi kısa olsun diye düşünmek saçma geliyor bana çünkü bu çocuk sürekli soyadıyla beraber çağırılmayacak yada ismini söylerken sürekli soyadıyla beraber söylemeyecek. Kağan bana söylemesi zor hemde kaba geliyor açıkcası. Yiğit Altay ilk okudum anda cok hoş geldi