Esma006 happymomdayss pazar günü benimde yumurtlama regl uygulamasına göre 4 gün önce regl son günüydü bugün ise pembe leke geldi çok az mevsimsel mi bilemedim
happymomdayss Minamom_ acaba olabilir mi ya yapay zeka tam günü yerleşme olmuştur dedi ama bilemiyorum
Minamom_ happymomdayss yani burda cok fazla okudum yumurtlama zamanı olup yerleşme kanaması olan inşallah sağlıklı olarak gelsin ♥️
Endoplazmikredikulum happymomdayss benimde 30 Ağustos catlamaydi öncesi sonrası değerlendirdim bugün tamponumda lekelenme gördüm. İlkdefa böyle birşey başıma geliyor adete 8 gün var benim 🥹
bbety happymomdayss lekelenme yumurtlama akşamında olduysa o yerleşmeden değil yumurtlamadan kaynaklıdır
bbety happymomdayss lekelenme yumurtlamadam 6 7 gün sonra olduysa yerleşme olabilir ama yerleşme olduktan sonra kanda veya idrarda değişiklik daha yeni başlıyo. Yani şuam herhangi bir tahlilde görülmez 4 5 gün daha sabredin bence
happymomdayss Endoplazmikredikulum bende yumurtlamadan sonra beyaz akıntım hiç geçmedi sürekli ara ara geldi akşamde 6. Günü yani akıntı gelmiş üstünde kahve leke peçeteyle sildim onada geldi dahada yok inş güzel haber alırız canım
happymomdayss Endoplazmikredikulum testi ne zaman yapıcan canım yarın 7 gün kalmış olacak cıkarmı acaba kimisi 7 gün varken öğreniypr
bbety Endoplazmikredikulum yerleşme olabilir. En erken 2 3 gün sonra belli olur tahlillerde. Benim gebelik testim negatifken lh testim pike yakındı ondan şüphelenmiştim. Reglime 5 gün filan vardı
Endoplazmikredikulum happymomdayss çok benzer neredeyse günlerimizde aynı pazartesi kadın doğum muaynem var oraya gidicem testi nezaman yapsam bilmiyorummm sen ne zmaan yapmayı düşünüyorsun 🥹