Kızlar bugün karar vermem lazim adetminn 3. Günü ben 27 buçuk yaşındayım 6 bucuk senelik evliyim kizimda 32 aylık bezi felan bıraktık kizima 4 sene sonra çok zorlu yollardan sonra femara ile hamile.kaldim dogum yaptim 40 çıktı hic korunmadim ileri derece pcos var doktorada gecen ay 2 seneyi gecmis femara deneyelim dedi bugun adetimin 3.gunu ama çok kararsizim hem cok istiyorum bi bebegim daha olsun kizima kardes olsun bizim evladımız olsun hemde çok korkuyorum ya hamileyken kizima bakamazsam hastanede yatarsam yenidogana Alaçam diye kizim eksik kalirsa diye siz olsaniz ne yaparsınız hemen olacağıda yok yani kizima 5 klomen 5 catlatma iğnesi 5 femara sonrasi hamile kaldim