Kızlar serklajlıyım 32+5 olduk bugün. Merak ettiğim bir konu var. Daha önce serklaj olup doğum yapmış olup annelerimize daha çok bu soru . Dikişler alındıktan sonra eski hayatımızdaki gibi hareket etmemizde sorun olur mu? Doktorunuz hareketleriniz rahatlayabilir dedi mi?
Benim en başından beri hep kanamalarım oldu. Hareketim hep yasaktı işimi bıraktım evde istirahate çekildim. Sonrasında 20. Haftada serklaj oldum. O günden beri hep yatıyorum evimin işini annem yapıyor eşim ofisten ayrıldı home office çalışmaya başladı bana bakabilmek için vsvs. Anlayacağınız sadece tuvalete kalkıyorum. Annemle eşime kalsa altımı bezleyevekler o derece….. kavga kıyamet tuvalete gidiyorum yani.
Ben artık bu durumdan çok sıkıldım. Artık ayağa kalkmak yürümek salona gitmek falan istiyorum. En çok özlediğim şeyse yemek yapmak… dikişler alnınca artık rahatlar mıyım acaba