Arkadaşlar mrb, ben 4 sene olacak Ekim de açılmam olmadığı için sezeryan oldum şimdi hamileyim Aralık sonu gözüküyor doğum kızım doğduğundan beri hep 2.olursa ssvd istiyorum diyodum ama hastane doğum fiyatları uçmuş durumda, forumda Nehir bayram hoca yı gördüm Rami hastanesinde 30 eylüle randevu bulabildim, bu hastanede doğum yapan var mı fiyat hakkında bilgi vermediler, bilgisi olan varsa çok memnun olurum