QueenBahar_ Kızlar merhaba 21 haftlaik gebeyim 2 sene önce sezeryan oldum bebiş büyüdükçe dikişlerim ağrıyor Yanma oluyor yaşayan varmı ilerki zamanda nasıl olacak diye merak ediyorum