Kızlar ilk gebeliğim de 72 ile hamile kaldım 73 ile doğuma gittim şuan 14 haftalık ikinci gebeliğim 77 ile hamile kaldım 75 kilodayım genel olarak 9 ayı almaz vermezle geçiriyorum doktorum her kontrolde kilo verdiğim için doğru bişey olmadığını söylüyor ama elimde değil 9 ay mide sorunu ile geçiyor bu durumu yaşayan var mı ?