Merhaba hanımlar 15 gün önce sezeryan oldum. Sezeryan acım dikiş acım geçti derken dikiş bitimi sağ taraftan bi acı aldı beni acı da değil içten yanma batma ve sadece yürürken oluyor aynı ilk gün sezeryan acısı gibi otururken yatarken hiçbirley yok . Cerrah baktı sıvı birikmesi falan dedi ama ben bildiğiniz üstüne basamıyorum böyle yaşayan var mı