Kızlar mayıs ayında kalbi atmıyor diye kürtaj oldum, ağustosta kimyasal geçirdim. Dün öğrendim gebeym yine ama 4+1 bugün çok yeni. Haliyle bende ki korkuyu tahmin edebiliyorsunuzdur.
Demem o ki 8. Haftaya kadar hiç gitmeyip 8. Haftada kontrole gitsem. Hem bu sefer ultrasona çok girmek istemiyorum( ilk gebelikte kanamam çoktu neredeyse hergün hastanedeydim) hem de nasip olursa tüm her şeyi aynı anda öğreneym istiyorum. Sizce çok mu geç olur ?