samaa_ Kizlare gecikmenin 2.gunundeyim ve testim yine negatif ama termometre 37.2 falan gosteriyodu dun simdi baktim 36.8 olmus hamilelik yok degil mi? 🥲
merve763_ Merhaba kızlar benım en son adetim 4 ağustosta geldi 31 ağustosta korunmasız ilişki oldu 1 eylülde de adet gelmesı gerekiyordu gelmedı bugun 3. Gun hala yok dun erken gebelik testi aldım cok cok cok az silik bir cızgı var gıbı
eriksuyu Böyle bir şeyi termometre ile anlayamazsinizki, kan verin ya da test yapin evde en azindan yeniden.