Kızlar
Test yapmıştım üç dört gün once hafif silik çizgi oldu doktorada daha gitmedim başka teste yapmadım gecikmemde var 8 gün kadar beklemek istiyorum en son usg ye girdiğimde kalp atışı yok on gun sonra gel yine yok bır hafta sonra dedi en sonda kalbı durmuştu bebeğimin malesef rabbim bu sefer inşAllah sağlıcakla nasip eylesin cümlemizede ..
.Kıscası bu sefer aceleci davranmak istemıyorum hafif arada
ALT ağrıyor akıntım var kokusuz kaşıntıda yok idrar ada cok bol yaparak çıkıyorum troid rahatsızlığımda hafif düzeyde var kızlar akıl verin bir sıkıntı yoktur değil mi yaşayan var mı ?
Kan ver usgye gir demeyin lütfen ne olur kaybımdan sonra ister istemez yine git gele korkuyorum zaten bu ay sonu gidiceğim ozaman belkı bır ıhtımal duyarım dahılıyeyede gidiceğim troid değerlerim için