Adetim geçikti bugun 4 gün ve dün akşama doğru test yaptım pozitif çıktı belimin sol tarafı bugün çok ağrıdı vede ağrıyo bide adetime 1 hafta kala peçeteye açık pembe kan gelmişti hatta erken regl oluyorum diye ped takmıştım kesildi hamilelik oranım varmıdır işin ters tarafı bizim normal yolla çocuk olmuyor 6 yaşındada kızım var tüp bebek