Zs3450 aleyynnaa4718 benim bat 11 Eylül kasık ve bel ağrım var normalde adetime yakın yapacaktım testi ama senin test acaba bende mi yapsam dedirtti 🤭
yarenaa 2-3 gün bekleyip tekrar test yapın benim öyle çıkmıştı o zaman net bi şekilde çıkıyor daha sonra da yine 1 hafta kadar bekleyip öyle kan vermiştim biraz bekleyince herşey daha net çıkıyor biliyorum dayanması zor ama biraz sabır gerek ☺️
Minamom_ aleyynnaa4718 sen yaptım deseydin bende bakıcaktım ama aşırı erken diye bi iki gün daha bekleyelim ♥️
aleyynnaa4718 Minamom_ Adetimize daha 11 gün var gebelik varsa bile hcg değerimiz düşük olduğundan testte çıkmayabilir biraz daha bekleyelim garanti olsun 🫶🏻