Zehradmn Kızlar 39+2 haftalığım henüz çatı muayenesi yapılmadı muhtemelen pazartesi kontrolde yapılacak çatı kontrolü doğumu tetikliyor diye okudum acaba söylenildiği gibi muayeneden sonra doğumu başlayan oldu muuu
asli0101 Zehradmn bence tetikliyor ben 33+2 de yaptım doğum ama nişanım gelmişti ilk muayene ettiklerinde 1 cm di açıklık sonrasında her 2 saatte bir 1 cm açıklık ilerledi hiç hareket etmeme rağmen sürekli muayene etmekte ilerletiyor demişti ebem
Havin49_ Zehradmn benimkini tetiklemedi ve devlet e gittim ben 38 haftalıktı sancım oldu gittim çatı muayanesi yaptı 1 cm di eve geldim 39+5 te suyum geldi be hala açılmam 1 cm di ve doğumum çok zor geçti inşallah sizinki kolaylık olur