Pofidik123_ bende eylül sonu ekim başı gitmeye karar kıldım ımarım kalp atışını alırım hem yenı düşük yaptım üç ay olcak hemde rahmım arkaya yatık kıloluyum karın bölgemde görünmüyor korkuyorm artık kistim vardı troidim var oyuzden sabretmeye çalışcağım evdekı kaset testle yetindim sence kötümü ettim yoksa gidiyim mi ama travma gibi oldu git gel denmesi