Beybimelisa 2 hamileliğimde de ne kimseye naz yapabildim nede gelen gidenim oldu hep hastalıkla geçti 1. Hamileliliğim gurbetteyim annem 15 gün kaldı gitti … odur budur hep bi başınaym. Annem de çok ağr hastaydı bebeğim doğduğu zaman zatürre olmak üzereydi bronşitti , bi ona bi kendime bakayım derken ikimizde haşat olmuştuk . Şimdi napıcam bilmiyorum, annem 365 günün 265 günü abartısız hastadır . Her hafta bir kaç gün hasta yatıyo başı ağorır midesi bulanır grip olur vs sonra zorla iyileşiyor . Başka da yanıma gelebilecek kimsem yok halalarım teyzelerim de hep çalışıyor … geçen küçük teyzemle konuştuk bende. 3 yaş büyük , dedi bana ki seni üzmek istemiyorum ama kendini her ihtimale hazırla annene ben bile güvenmiyorum, eşim sağolsun çok marifetlidir kayınvalidem de öyle , elinden geleni yaparlar ama ben kimsesiz değilim ki , insanın zoruna gidiyor… keşke naz yapabileceğim birileri olsaydı çok isterdim 😟