21+1. Haftadayım . Bugün kontrole gittim doktorum plesentan aşağıda dedi. Ben de son zamanlarda vajinamda baskı ve ağrı hissediyordum. Ama ilerleyen haftalarda normale dönebiliyormuş yani yukarı çıkabiliyormuş. Bu durumu yaşayan var mı bu şekilde olup sonra normal doğuma giden var mı. İlk 2 doğumum normal doğum oldu. İnşallah bu da öyle olsun istiyorum.