Merveebuluttt Karnımda aşırı sertleşme var ve rahmime iğne batar gibi ağrı giriyor uzun süreli bacağımda belimde şiddetli bir ağrı yok doğum belirtisi mi acaba birşey olmazsa evde sancı çekmeyi düşünüyorum 🙏
Yetgineslihan Merveebuluttt bendede var doktorum bunlar bu hafta da normal rahim kendini doğuma hazırlıyor dedi düzenli ve daha şiddetli ağrı olması gerekiyor dedi ben 37 deyim bu arada
Ashima Merveebuluttt Benim de geçmeyen kasık ağrım var ve gelip giden bir sancı değil karın sertleşmesi arada oluyor. Şu sancıları bi ayırt edebilsek doğum mu değil mi ay çok karışık anlayamayacağım diye korkuyorum acil durum olduğunu nasıl anlayacağız 😂
annelikyolculugumm Yazdıklarınızın hepsini 24.hafatdam beri yaşıyorum yarın 32 olacağız hepsi kasılma hepsi nstde çıkıyor 🙄🥲 önemli olan dakikalarının düzenli ve uzun olması hatta dayanma seviyeniz. Dakika tutun zaten başka bir belirti yoksa evde çekmek en güzeli 🤙🏻
annelikyolculugumm Yalancı kasılma ise bol su içip sol tarafınıza uzandığınzda geçiyor gerçekse zaten ne yaparsanız yapın devam ediyor sonra sıklasıyor anlıyorsunuz 😁 tabii bu bir gün de sürebilir bir kaç hafta da