nerm629_ Kızlar ben 15 agustos adet oldum 20 .22 .28 günler ilişki oldu 31 inde kan vermeye gittim bisey çıkmadı regl günüm 11 Eylül Sabredemedim test yaptim elimde bu marka vardi bide çok su içmiştim silik cikti ilk 5 dk içinde sabahta ilk idrarimla prodictor earyl diye bi test var onu yapicam adetimde 6 gün sonra oluyo sizce cikarmı yaa sabah aticam buraya resmi testin 4 gunde beta ne kadar yükselmeye başlar tahminen yaa offf offf beklemek çok zorrr😮💨😮💨
hilaltrkl nerm629_ Bende ikinci çizgiyi sanki hafif silik gibi gördüm ama daha çok erken ben adetim iki gün geçti yaptım benimki bile silik çıktı şu anda yani
Busyusad nerm629_ canım yanılmıyorsam gölge görünüyor inşallah vardır dua edicem senin için Rabbim hayırlısıyla isteyen herkese nasip etsin bu arada sat tarihimiz yakın benimde 14 Ağustos 20 ağustosta bitti sonra ovülasyon günlerimi 2 günde bir değerlendirdik inşallah bende sende isteyen herkeste bu ay o mutlu haberi alır bende çok savırsızlanıyprum test yapmak için acaba oldumu acaba tuttu mu diye düşünmek çok zor beklemek gerçekten
Esrakrc nerm629_ benımde ilişki 28 inde oldu bende test yaptım bugün silik böyle sayfamda var baksana