Nak Dilarac neye bakarak yorumluyoruz, yanlış anlamayın gerçekten merak ettiğim için soruyorum öncelik sağlıklı olması ☺️
Nak alc bizde bu hafta gittik fakat bağdaş kurmuş şekilde duruyordu haftaya tekrar bakalım dedi doktor erkek kız fark etmiyor sağlıklı olsun tabi ama meraktayım ilk gebeliğim 🌸☺️
haticesusme22 alc sağlıkla gelsin. Fetal DNA testi yaptırınca 2li 3 li 4 lu tarama testlerine gerek oluyor mu?
alc Dilarac evet fetal DNA yaptırdım. Perşembe verdim cima 8. Gün gledi. Telefonda hemen değerlendirdi doktor. P.tesi kontrole gittik cinsiyeti zarfa yazdırdım. Bu gün de çekimde öğrendimkizim olacağını ben. 😂🥳
alc Nak ben birde bir kaç gün elimde zarla gezdim. Merak öldürdü ama bu gün çok şık bir organizasyon ile öğrendim 🫠
alc Nak tamamen içimden geçti. Ama önce hayırlı sağlıklı evladın olsun. En önemsiz konu aslında cinsiyet. Ama bizler heycan yaoiyoruz. Bir de ben çok post açtım kimseler yazmadı bana. Seni görünce içimden geçeni yazdım. Yoksa bildiğim falan yok.
Dilarac Nak kafa yapısı ve kemik yapısı öyle duruyor ama nazik duruşu var kız da olabilir haber verirsiniz 💕
Dilarac alc hangi firma inşallah benimde kızım olur sağlıklı şekilde dua eder misiniz çok istiyorum 🥲
Nak alc bende kaç defa açtım ama dikkat çekmedi sanırım cevap veren olmadı son kez şansımı deneyeyim demiştim ☺️
alc haticesusme22 doktorum 20. Haftada detsyliua gireriz gerek yok her şey çok güzel dedi. Ama ben 15 günde bir gidiyotum diye rahat. Olası bir problemde erkenden tespit edebilir.
gozdedemir0990 İyi gecelerrr:) Böyle bir forum olduğunu yeni keşfettim inanılmaz sevindim hamile annelerle konuşmak süper bir 😇ben de fotoğraftan sanki erkek gibi hissettim çok anlamam tabi ama sağlıklı olsun dilerim:)