Benimde bebeklerim haftasıyla uyumlu gidiyordu suyum gayet normal seviyedeydi gebelik diyabeti çıktı. Ailemde diyabet öyküsü hiç yok. Ben beslenme ile kontrol altına aldım çok şükür. Olabildiğince beyaz ekmek gibi basit karbonhidratlardan uzak duruyorum. Rafine şekerden de. Ama meyve falan yiyorum karpuz, üzüm, şeftali yanında bir bardak kefirle veya peynirle tüketiyorum bunları ve ölçülü yiyorum. Çok şükür bir sorun yok şimdilik