Fspgmb Yaşayan varmı normal mi yoksa doğum belirtisi mi? Karnımın sağ tarafı sertleşiyor sonra geçiyor aradan bir süre sonra yine sertleşiyor (sağ sol farketmiyor yani bazen sağda bazen solda)
ynzl Fspgmb 38+5’im benim de aynı akşamdan beri. Ama artmıyor veya ağrıya dönmüyor. Kasık veya bel ağrım yok. O yüzden yalancı sancı diye düşünüp kafama takmıyorum 🤷🏻♀️
Biminikannesi Fspgmb 35+0 ara ara bende de oluyor hareketleri hissediyorsan korkma canım ben o an olunca karnımı kontrol ediyorum acaba aşa mı düştü diye allahım korusun hepsi vaktinde gelsin
Pembe_bulut Ben de 38+4 üm ve sürekli yaşadığım bir şey sertleşme. Bazen alt bölgede bazen sağ bazen solda oluyor benim de farketmiyor. Max 1 dk oluyor geçiyor. Düzenli olmadığı için ciddiye almıyorum cuma günü sezeryan olacağım inşallah 😊
Fspgmb Pembe_bulut Doğumunuza birşey kalmamış yarın son gününüz.. Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah
Fspgmb Biminikannesi bende bu sıralar her gün hatta gün içinde de kontrol ediyorum karnımı acaba düşmüşmü diye. Biraz düştü zaten ama hala var sanırım biraz daha düşmesi lazım
Biminikannesi Fspgmb ama doğum haftasına göre uygun zaten 38 haftaymışsın korkma yani canım sağlıkla gelsin
ynzl Fspgmb ben de çok sabırsızlanıyorum 🥹 09.09 olursa güzel olur tabii ama daha erken gelmek isterse de canı sağ olsun 😍
Fspgmb ynzl aa evet 09.09 güzel tabi😂😂 valla güzel tarih ama bugünü bile kabul ediyorum şimdi olsa şuan gelmesini isterim🥹