deniz_45 Kızlar dogum için kendime alıcamda kaçlı almalıyım trendyoldan sipariş vericem yani numarası falan var mı
valeriaa_ deniz_45 bedenimden 1 beden büyük almıştm şok markette vardı ordan aldım ,sezeryan için ama evde kullandm hastanede hasta bezleri bağlamışlardı eve geçimce depende geçtm çok rahattı
020525 deniz_45 kilom 75 en büyüğünü aldım bir önceki hamileliğim de büyük aldım xl 9 tane en yoğun günlerde kullanıyorum. Yeterli oluyor. Bel kısmı yastıklı olduğu için büyük olmuyor
yasen1 deniz_45 Büyük beden alın rahat oluyor zaten lastıklı düşme olmuyor gıyereınız ben ilk doğumda ıkı paket almıştım bi paket kaldı bu ıkıncıde kullancam nasipse
Pembe_bulut Ben 75 kiloydum L beden 10 lu paketlerden almıştım oğlumda 5 yıl önce. Ve sanrıım içinden 3-4 tane kullandım ve kaldırmıştım. Şimdi yine hamileyim ve tekrardan almadım oğlumdan kalanları kullanacağım muhtemelen yine artacak 😂
valeriaa_ deniz_45 valla şuan var mı bilemiyorm 3 yıl oldu alalı yoksa trendyola ya da büyük marketlere bakın