İlk bebeğim 17 aylık meme emiyor şuan 2. Ye hamile olduğumu öğrendim 7 haftalık ebemiz kendin için bebeğini memeden kesmen gerekiyor vitaminsiz güçsüz kalırsın iki yönden de zaten emmiş yeteri kadar kes dedi fakat benim oğluşum tam bir bağımlı kesmeyi deniyorum vermiyorum ağlıyor kıyamet kopuyor üstümü başımı parçalıyor aktardan sabır taşı aldım geliyor bakıyor sonra ıslak mendil alıp silmeye çalışıyor yine emiyor böyle bi bağımlı 😞 tavsiyelerinize ihtiyacım var kolay nasıl bıraktırabilirim 😢