Kızlar merhaba. 18+4 teyim bunu bir kaç kişiden duydum hamileyken bir sürü aşı yapılıyor onları yaptır ihmal etme diyor kimisi kimiside genelde sadece tetanoz vuruluyor zamanını aksatma diyor . Hangisi doğru kaç tane aşı var doktora sormayı unuttum bugün