Melisaelf Zeyd ismi düşünüyorum Oğlum olacak inşallah tek başına mı olsa Aslan Zeyd mi olsa mesela kararsız kaldım kızımın adı da Zeynep uyumlu olacaklarını düşünüyorum
Melisaelf Sisihappy evet ya benim de çok hoşuma gidiyor iki isimle de çok hoş oluyor bence tek başına da çok hoş