SuEr_Tu1512 arnmra Benimki de doğdu doğacak hâlâ ismi yok🤦♀️ İlk oğlumun adı Tuğra, ona uygun birşeyler istiyorum ama bulamıyorum 🤷♀️
zeynepckmm arnmra Biz Ömer Aslan 🦁 koyacağız inşallah Diğer oğlumun ismi Yaman Taha 🐨 Belki size fikir olur
Srhn arnmra 27 haftalığım bizde hala karar veremiyoruz poyraz ege aklımızda ama eminde değiliz çok zormuş karar vermek
ebrusuy 22 haftalık oldum hayla karar veremedim ne kadar zormuş isim çok ama ağzıma hitap edeni ariyoruz Aybars istiyorum esim yamaç koyalım diye ısrar ediyor yamaç nasıl sizce ?
NereyeKoyduysanOrdadir ebrusuy Aybars’dan daha güzel bence Yamaç. Aybars, Alperen, Alparslan bunlar bana net siyasi görüşü olan isimler gibi geliyor. :)
bilgebozz SuEr_Tu1512 bi arkadaşımın ismi Aytuğ ve ben çok beğeniyorum oğlunuzun ismiyle de uyumlu olur düşünebilirsinizzz
buketunlu Bizde karar vermedik henüz ama yiğit alp yağız alp poyraz ege göktuğ hep bunların arasındayız
Ozgeliz arnmra Oğlumun ismi Yiğit çok akıllı tavsiye ederim. Hiç dedikleri gibi Yiğitler yaramaz olmuyormuş anladık 😍💙 Şimdi 7 yaşında