Kızlar herkese ıyı akşamlar oncelıkle hayırlı kandıller benım ıcın düşünmek ıcın daha erken ama bir şey sormak ıstıyorum fıkırlerınızı merak ettım . Benım bir kızım var ıkıncıye hamıleyım ılk kızımda 1 sene ucretsız ızın aldım çalışıyorum normalde . Isımı çok sevıyorum o yüzden asla bırakmak ıstemıyordum ızın aldım ve 1 yaşa kadar ben baktım. Ancak ücretsız ızınden dolayı bayağı bır ekonomik sıkıntı cektık ben de o sıra kayınvalıdeme demıstım bır aure baksan falan dıye ama o da çalışıyordu bırakamam ısı borç var falan demıstı neyse. Sımdı kızım kreşe gıdıyor ıkıncıye hamıleyım . Bu sefer kayınvalidem dıyor ki ben ısten çıkacağım çocuk doğduktan sonra yanınıza geleceğim ( başka sehırde yaşıyoruz kalacak yani bakarken ) sen de uygun görürsen bu seferlıne ben bakayım 1 yasa gelene kadar dıyor. Hem ekonomik olarak çok rahatlarız hem de guvendıgım bırı bakmış olur ben ıse başlarken 6 aylık cıvarı olacak çünkü. Ama sorun şu kı kayınvalıdeyle aynı evde 1 sene nerdeyse kalınır mı arada gıder tatıllerım oluyor çünkü 2 aya bır falan öğretmen olduğum ıcın ama hıc de emın degılım yapabılecegımden. Esım de Bılmıyorum falan dedı kayınvalidemın sağı solu da çok Bellı olmuyor bazen çok ıyıdır bazen böyle her şeye alınır küser . Bu deneyımı yaşayanlar ne dersınız fıkırlerınızı bekliyorum 6 aylık bebek bakıcı mı yoksa kayınvalıdemın kalması mı? Bu arada bakıcı olursa da burası çok küçük bi yer herkesı tanıyorum guvendıgım bırını bulacağım kamera da taktıracağım zaten ılkınden var kameramız