Bende 27+3 haftalık hamileyim, bebeğin kafası 1 hafta önde diğer her şeyi haftasıyla uyumlu. Fakat benim eşimin de kafası büyük zaten doktor direkt eşine benziyor sıkıntı yok dedi. Bence gönlünüzü ferah tutun ayrıca belki başka bir doktorun cihazında fark 1 veya 2ye düşecek tüm ölçümler birebir doğru diye bir kaide yok 🙏🏻 Doktorunuz da sıkıntı olmadığını söylemiş zaten, doğum içinse her şeyin hayırlısı normal ya da sezeryan fark etmez sağlıcakla kucağınıza alın yeter