Merhaba kızlar 34 haftalık hamileyim kalça ağrısından yürüyemiyirum ne zaman ayakta fazla kalsam sonrasında uzansam böyle ağrıyor sabah yatak odami temizledim doğum yaklaşıyor tekim çocukların elbiseleri falan herşeyi düzenledim o ağrı girdi kalçama ne yürüyebiyorum ne namaz kılabiliyorum lavaboya zor gidiyorum sizde böyle mısınız tek banami oluyor kramp gibi bı ağrı