beyzanuruzumcu8087 Kızlar 18 Eylül’de doğum yapacağım Allah kısmet ederse sizler hangi güne aldinizz 36+2 olduk zor bir haldeyim artık aşırı ağrılarım oluyor rahmimde baskı hissediyorum bazende çok iyi oluyorum gün günü tutmuyor yani herşeyim hazır bugün biraz daha alışveriş yaptım biberon la emzik kaldı sadece alacak onları da alırsam tamam 😅❤️💃🩵
busraaa570 beyzanuruzumcu8087 merhaba ben de 36+2 yim ancak bebeğim 2 hafta önden gidiyor kilosu beni çok rahatsız ediyor artık dikiş yerim çok acıyor cumartesi ben de gün alacağım doktorumdan dayanamazsan 37. Haftada alalım demişti artık dayanamıyorum gerçekten yürümekte zorlanıyorum
Csrbbkym beyzanuruzumcu8087 bende 36+2 ama 37+1 de kontrolüm var o zaman doğumu konuşacaz doktorum 38 39 arası almayı düşünüyor bende 38 artık net doğsun istiyorum o kadar zorlanıyorum ki nefes almak benim için zulüm yatmak uyumak ayağa kalkmak hep bir baskı hep bir acı. Nst de sancım çıkmıyor, sezeryan için inşallah 39 bekletmez benim için aşırı yorucu oldu bu hamileliğim ödem doldum taştım. Bebek kilosu da 3300 36. Hafta 38 kadar rahat 3700 falan olur bebeğim kilo almaya meyilli yani doktorda dedi baya iri ilerliyorum diye ayy nolur daha fazla bekletmese
Esmamuaz beyzanuruzumcu8087 Bende 17 eylüle gün aldım 37 haftalığım herşey hazır biberon mama onlar kaldı sadece
beyzanuruzumcu8087 busraaa570 rabbim hayırlısını sağ saglim kucağına almayı nasip etsin cnmm Ayn ya çok zor oluyor gerçekten inan bende zor yuruyorum evde hep uzanıyorm
beyzanuruzumcu8087 Csrbbkym ins bekletmez canım maşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin dua edelim birbirimize valla zor gerçekten aşırı zor ilerliyor artk kalcamin üzerine zor oturuyorm
Esmamuaz beyzanuruzumcu8087 Bende de başladı korkular hem hemen kavuşmak istiyorum hemde korkuyorum Rabbim yardım eder dua edelim bol bol
Songulblt Tercıhe göre gün verıyor mı doktorlar bende çok zorlandım bu gebelıgımde 1 hafta önden gıdıyor bebegım suanda 34+1 iz 35+2 de randevum var doktora desem 38 de alır mı bebegı
Yavuzzynpmhra Songulblt ay hepimiz aynı durumdayız😂 Allah yardımcımız olsun gerçekten bana büyütmekten çok karnımda taşıma k zor geliyor😂 ki ikiz büyüten biri olarka söylüyorum bunu😂
beyzanuruzumcu8087 Songulblt valla canm ben devlet takipliyim 34 de verdi bana günü bilmiyorum bir konuş istersen
Yavuzzynpmhra Kızlar bende yarın dr a gideceğim 35te gel demişti. 34+6yım yarın😂 3.sezeryanım olucak, bir önceki ikiz ve 2 yıl olmamış oluyor 23 ay olmuş oluyor🥲 37bi alırız rahmin durumuna göre 38i bekleriz demişti. Sizce yarın tarih verir mi?
Songulblt Yavuzzynpmhra bu sene gebelerin hepsı aynı çevremde rahat gebelık geçiren bı tanıdığım olmadı yeni çağ hastalığı bu olsa gerek
Uzey beyzanuruzumcu8087 15 Eylül de nasipse doğumum olucak ikizlerimin birisi kilo çok alamadığı için 36. Haftamda doğumum olucak 2. Sezeryanım çok heyecanlıyım 🥹💕