almakay Sancıyı sağda hissedince erkek solda hissedince kız derler siz inanıyor musunuz böyle şeylere
aybalasmom almakay sancı değil de hareketlerini hissedince diye biliyordum ben. Benim bebeğim kız ama daha çok sağda hissediyorum
QueenBahar_ almakay ben inanıyorum kızimda sol tarafım ağırir ve ilk sol da hareket etti Şuan oğluma gebeyim sağ tarafım ağırir ilk sağda oynadı
PapatiA almakay sağ sol olayı tutmuyor genellikle canım ama şu genel olarak tutuyo yüzde yüz olmasada erkek bebek hamıleliği kıza göre daha hafif geçiyo bulantı felan daha az , birde erken canlanıyor
cilvelilahmacun almakay Allah gönlünüze göre sağlıklı hayırlı evlat versin. Ben inanmıyorum ama bazılarında tesadüfen tutan oluyor elbette
PapatiA QueenBahar_ bu yalan tutmuyor ben soldan erkek doğurdum şuanda da solda cinsiyet bılmıyorum post açtım herkes karışık yazmış yalan yani
Elilar2225 PapatiA bunun hiçbiri bende tutmadı iki tane erkek bebek hamilelik yaşadım biri ölüm gibiydi🤣🤣ikisi de geç hareket etti
pinkpuella almakay ben ilk gebeyken sağ tarafımda ağrı vardı birkaç gün sürdü sonra herkes erkek dedi biraz zaman geçince bütün şeyleri solda hissetmeye başladım hatta doktor hep soldan bakıyordu muayenede, ama şuan sağ sol karışık gidiyor cinsiyet kız 😂
Seloloo almakay evet, 6+4 te doktor kese sağda dedi 8. Haftadan itibaren sancı ve seğirmeler hep sağ taraftaydı. Oğluşum erkenden belli etti kendini 😄
almakay Seloloo erkek bebişler erken belli eder derler genelde sizinki baya erken göstermiş annesine 😂
demirrleydi_ almakay ilk gebeliğimde kızdı hareketleri herşeyi sağdaydı şimdi erkek yine hep sağda yalan yani ama etrafımdaki bir çok kişiden anladığın kadarıyla erkek bebek hamileliği daha rahat geçiyor