iremc7 aynısı benm de var ürtiker var gıda mevsim alerjileri mevcut her gece ilacımı kullanıyorm ,birgün çiğ domates soyarken ayak tabanım müthiş kaşındı halıua sürtüyodm geçmiyodu o dercee ,meğerse domatese de alerjm varmış ,aklıma sen taban yaznca bu yaşadğm geldi hemen yoruma koştm düşün bakalm temas ettğin bişy var mıydı mesela..ondan snra kaşnmaya başladysa muhtemelen ona alerjn vardr